2020

Ens enlairem amb equips

Els alumnes de 1r d’ESO ens hem proposat un repte molt emocionant en el marc del projecte “Cooperar per aprendre”. En grups cooperatius construir la torre més alta, utilitzant espaguetis i núvols de sucre amb les estratègies de cada un dels membres de l’equip. Ens hem adonat que cal ajudar-nos i implicar-nos tots i totes

Ens enlairem amb equips Llegeix més »

Sortida a la cooperativa de La Fageda

Divendres 25 de setembre l’alumnat de 4t d’ESO va realitzar una visita a la Cooperativa “La Fageda” (Santa Pau). Es tracta d’un projecte social i empresarial que treballa per a la millora de la qualitat de vida i promoure la integració social de persones amb discapacitat intel·lectual i/o trastorns mentals severs i altres col·lectius en

Sortida a la cooperativa de La Fageda Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut