Taller sobre alimentació saludable i sostenible a 1r d’ESO

L’alumnat de 1r d’ESO ha assistit a una xerrada organitzada per la FAADA (Fundación para el Asesoramiento y Acción en defensa de los animales) sobre com i què consumim. Aquesta activitat ha permès debatre sobre com les nostres decisions i hàbits de consum afecten la salut i quin és l’impacte mediambiental, en línia amb el que propugnen els Objectius de Desenvolupament Sostenible.

Les estadístiques ens descriuen un escenari demolidor a causa de, entre altres coses, el consum desmesurat de carn provinent de granges poc o gens sostenibles al nostre país. El taller ha servit per descobrir alternatives de nutrició més sostenibles, com per exemple els llegums. Aquestes activitats de conscienciació han de servir per educar un alumnat compromès i conscient del seu paper en aquest repte global.