Presentació del projecte “Carrega’t pel canvi” al BiciHub

L’alumnat de tercer d’ESO ha presentat el projecte Carrega’t pel canvi al BiciHub. Aquest projecte, inserit dins de la matèria de Sostenibilitat, ha consistit a crear un carregador de mòbil que aprofités el moviment de la roda d’una bicicleta.

A partir de l’anàlisi d’una problemàtica actual, com és la contaminació a Barcelona deguda a l’alta circulació de vehicles de motor, l’alumnat ha plantejat propostes per fomentar l’ús de la bicicleta. La proposta seleccionada, l’elaboració d’un carregador de mòbil, ha servit per treballar el disseny i impressió 3D, l’electrònica i el treball cooperatiu.

La presentació dels models i del treball fet s’ha dut a terme al BiciHub, una entitat que promou la implementació de la mobilitat sostenible amb bicicleta a través del model cooperatiu i del teixit social. L’exposició dels treballs ha comptat amb la presència de familiars de l’alumnat, així com de representants del Fablab i del programa Magnet.