L’alumnat de 1r d’ESO crea i representa una obra de teatre

Dilluns, a l’auditori del Centre Cívic del Fort Pienc, es va representar l’obra Temps de llibertat, vents d’emocions, amb un text i una dramatúrgia elaborats per l’alumnat de primer d’ESO.

El treball d’aquesta obra s’ha dut a terme dins de la matèria d’Expressió corporal al llarg de tot el trimestre i a més de la part escènica, ha comptat amb un vestuari elaborat amb la talladora de vinil que recentment ha adquirit el centre.

A la presentació hi van assistir nombroses famílies i docents de l’INS Fort Pius.