Xerrada de Juanjo Martínez, CEO i fundador de NETWORKIA

Aquest dijous 14 de desembre, l’alumnat de 1r de Batxillerat que cursa la matèria de Funcionament de l’empresa i l’alumnat de 4t d’ESO que fa l’optativa d’Economia bàsica ha rebut la visita de l’empresari Juanjo Martínez, CEO i fundador de NETWORKIA Business Center Barcelona. Aquesta empresa de serveis, ofereix solucions d’espais de treball compartits i flexibles des del 2012.

L’empresari ha explicat la seva trajectòria professional, la importància de la formació i, en general la seva visió en primera persona del món empresarial. L’alumnat ha considerat que la sessió ha sigut molt inspiradora i que els ha ajudat a completar els continguts de classe.

L’objectiu de la xerrada, organitzada per l’INS Fort Pius i FemCat, dins del programa Escola i Empresa, és mostrar el món empresarial des d’una perspectiva més propera i ajudar a l’orientació acadèmica i laboral de l’alumnat.