Foment de la lectura a l’INS Fort Pius

Des de l’inici de curs, l’INS Fort Pius ha començat un pla pel foment de la lectura. Amb la col·laboració de la Biblioteca del barri i coordinat pel Departament de Català i de Castellà, tot l’alumnat d’ESO dedica una hora setmanal a la lectura.

L’organització de l’activitat, s’ha fet de tal manera que cada setmana es fa durant un moment diferent de la setmana, amb l’objectiu d’aconseguir no sobrecarregar una sola matèria. L’alumnat pot portar els seus llibres o bé escollir entre la selecció que ens fa arribar la Biblioteca del Fort Pienc. Alhora, la col·laboració amb la Biblioteca no queda aquí, sinó que en paral·lel a l’hora de lectura, assistim a les diferents activitats que organitzen.

Amb aquesta iniciativa, que anirà evolucionant al llarg dels cursos vinents, l’INS Fort Pius busca fomentar l’interès per la lectura entre tot el seu alumant.