TNC i Museu del Disseny

Els alumnes de 1r de batxillerat van assistir, el passat dimecres 18 de gener de 2023, a la representació de Terra baixa. Reconstrucció d’un crim, al Teatre Nacional de Catalunya. Es tracta d’una versió contemporània del clàssic d’Àngel Guimerà. Dues alumnes de l’Institut van quedar primeres en el qüestionari en línia que el públic va respondre sobre l’obra, un cop finalitzada la representació (a la foto, amb l’actor Eduard Farelo). La sortida es va completar amb una visita al Museu del Disseny de Barcelona.