Institucions de la Unió Europea

El 20 i 22 de Març hem fet una col·laboració amb una matèria optativa anomenada “Institucions de la Unió Europea” a càrrec de Mònica Plana, que s’està duent a terme a la Facultat d’Econòmiques de la UdG.

La primera sessió, el dilluns 20 va tenir lloc a la UdG. Van ser els propis alumnes qui van dinamitzar un joc de rol sobre l’adhesió d’Ucraïna a l’UE. Prèviament, ens van fer una explicació de les principals institucions i competències que aquesta absorbeix.

La segona sessió, el dimecres 22 va tenir lloc a Can Prunell. En aquesta sessió, vam participar conjuntament de dos debats on vam haver de posar a prova els nostres coneixements sobre els valors europeus. Els alumnes de 4t ja els havien treballat prèviament a classe amb un parell de dinàmiques i jocs.

Els dos debats partien de la pregunta “Els valors europeus estan en crisi?”

Va ser una trobada molt enriquidora per ambdues parts. Vam gaudir-la molt i estem contents d’haver-la pogut portar a terme.

Àlbum de fotos