Homenatge a les víctimes de l’Holocaust

El divendres 27 de gener els alumnes de 4t van assistir a l’acte memorial de les víctimes de l’holocaust a Girona, com a escola ambaixadora de la Unió Europea.

Primer, vam fer una ofrena floral a les llambordes “stolpersteine”, en memòria dels republicans gironins que van morir en camps d’extermini nazi. Acte seguit, vam anar al Museu dels Jueus per participar en l’activitat “Holocaust: el deure social de recordar”, on amb Nora Gaón, experta en l’holocaust, i Josep-Maria Terricabras, filòsof i exdiputat del Parlament Europeu, van dialogar sobre la importància de recordar. L’acte, a més, va ser retransmès pel programa “Tot es mou”, de TV3.