GUANYADORES DEL REPTE BECRITICAL

L’alumnat de 3r ESO D durant el segon trimestre ha treballat el programa BeCritical d’Educaixa amb l’objectiu de desenvolupar la competència mediàtica i el pensament crític. Els treballs que han sortit del projecte s’han presentat al Repte BeCritical.
Els projectes Analizamos las tecnoadicciones de les alumnes Manal A., Carla P i Ada S, i Tres adictas de Melany C., Susanna F. i Zihan L. s’han classificat entre els 25 millors equips d’Espanya del repte 2021. En aquesta edició el repte consistia en realitzar un vídeo en el qual es mostressin les tecnoaddiccions i s’expliqués com s’havia fet.
El campus presencial que s’havia de fer a Barcelona se celebrarà de manera virtual els dies 4, 5 i 6 de maig a causa de la situació actual. El pas següent serà seguir treballant en el campus per optar al premi final.
L’enhorabona i molta sort a les guanyadores.