Global scholars

Enguany els alumnes de Global Scholars, han creat un web on han recollit tot el què han fet com a PROJECTE FINAL. Aquest projecte té com a objectiu conscienciar a la nostra comunitat educativa de la necessitat d’estalviar i cuidar l’aigua ja que és un bé natural escàs i molt important per a la nostra existència.
Per tal d’aconseguir això,els alumnes s’han proposat dur a terme varies accions. Una d’elles, ha estat  dissenyar i vendre una ampolla reciclable  (amb un logo inscrit tal i com podeu observar en les imatges de l’ampolla en el web)  als alumnes i professorat de l’institut per tal d’evitar portar ampolles de plàstic. Per fer-ne difusió, han fet un canva que han presentat  a les classes i posters de publicitat que han penjat en els passadissos.
I per últim, una altra acció ha estat la creació d’una cançò (melodia i lletra) que en farem difusió a l’institut.