Estada d’immersió lingüística en anglès del Programa del MEFP

Alguns alumnes de 2n d’ESO de l’Institut Ermessenda de Girona han tingut l’oportunitat de gaudir de la beca del Programa d’Immersió lingüística de Primavera 2022 del MEFP que el nostre centre va aconseguir gràcies al projecte presentat, Electric Sunrise. Ha estat una gran experiència, on els nostres alumnes han gaudit d’un programa amb activitats de l’àmbit de la ciència, en un entorn d’immersió lingüística en anglès, al llarg de tota una setmana a la ciutat d’Oliva (València). Durant aquesta setmana els nostres estudiants han coincidit amb altres alumnes de l’institut “Maria de Córdoba” de las Navas del Marqués (Àvila)”

Blog:

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *