Dia Internacional dels Drets del Infants

Un grup d’alumnes del centre ha participat en la commemoració del Dia Internacional dels Drets del Infants amb alumnat d’altres instituts i escoles. L´objectiu ha estat expressar el desig de pau al món a través d’una intervenció artística conjunta basada en la llegenda japonesa de les grues de paper. Els alumnes han penjat en dues xarxes les grues que han fet prèviament en el taller conduït pels alumnes de 4t d´ESO. Es tracta d’un dels projectes del servei comunitari i ha permès la col·laboració dels alumnes de la seu de Can Prunell amb els de 6è de l’Escola Verd i en el cas de Cartanyà ho han fet amb els alumnes de l’Escola Pericot.
Ha estat una experiència molt especial!
Aquí podeu llegir la notícia

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *