Activitat EPAS de Mobilitat Internacional

El passat dilluns 18 i dimarts 19 de Desembre, en el marc de la Setmana Blava els alumnes de 4t ESO van participar en una xerrada sobre oportunitats laborals en el marc de la UE a càrrec de l’Estació Jove de Girona. En aquest espai, els alumnes van tenir oportunitat de conéixer un tastet de les sortides professionals que hi ha així com altres possibilitats d’estades a l’estranger gratuïtes al seu abast com els voluntariats, fer d’au pair, beques esportives o els camps de treball. Aquestes opcions poden enriquir el seu curriculum acadèmic, millorar les seves competències lingüístiques i guanyar experiències humanes i socials úniques. Tot i que els alumnes de 4t d’ESO encara són una mica joves és un bon moment per començar-ho a conéixer. Alguns dels alumnes van mostrar molt d’interès i mantindran contacte amb els encarregats de l’espai Jove en un futur proper per tal de rebre informació.