XXXVIII JOCS FLORALS DE GIRONA

El divendres 1 de juny es va celebrar a l’Ajuntament l’entrega de premis dels XXXVIII Jocs Florals de Girona. L’acte va ser presentat per l’alcaldessa Marta Madrenas i els membres del jurat, d’entre els quals va destacar la presència de l’escriptora Dolors Garcia i Cornellà. Enguany l’institut ha obtingut quatre premis en diverses categories: a 1r d’ESO Quel Gaya s’ha emportat el premi de poesia, categoria Englantina, per la seva composició Deixeu-me continuar i Judith Fàbregas va obtenir el 2n premi en la categoria de prosa per la seva redacció Lluitant. A 4t d’ESO foren els alumnes Arnau Gispert i Hafsa Banane els premiats en la categoria de prosa. L’Arnau va obtenir el 2n premi amb la seva redacció Una gironina qualsevol i la Hafsa es va emportar el 3r premir pel seu relat Les bruixes.

Cal destacar també la participació i la presència a l’acte de les alumnes de 1r d’ESO, Maria González, Ona Muxach, Ariadna Sidera, Ainoha Barceló, i l’alumna de 4t d’ESO, Alèxia Fernández.

A tots ells, moltíssimes felicitats! I no perdeu mai les ganes d’escriure!