EUROPE DIRECT

En motiu del dia de Unió Europea el passat 9 de maig, els alumnes de 1r d’ESO de Can Prunell van participar voluntàriament a un joc que consistia en trobar 28 estrelles repartides per l’institut, darrere les quals hi havia una pregunta sobre la Unió Europea que havien de respondre. Van tenir una setmana per deixar la seva butlleta de respostes dins de la urna situada davant de consergeria. Tots els participants van rebre un premi, i les tres guanyadores del concurs (Ainhoa Barceló, Judith Fàbregas i Helena Calvo) també van rebre un diploma.

També es va fer un joc de ‘memory’  amb preguntes sobre la UE a la classe d’anglès, i els alumnes van assistir a la xerrada de Joaquim Millán, expert europeu del centre Europe Direct de Girona, el passat 31 de maig.