Reward Global Scholars

Tal i com molts ja sabeu, els alumnes de 2n del nostre centre participen en el projecte de GLOBAL SCHOLARS d’àmbit internacional i en anglès basat en la conscienciació dels joves del medi ambient i la sostenibilitat. Treballem al llarg de l’any en 5 unitats on al final de cada una els alumnes han de presentar un projecte realitzat per ells amb tot allò que han après i compartit amb els seus companys arreu del món.L’última setmana abans de les vacances vam rebre una molt bona notícia de Nova York (seu central del programa) on felicitaven els alumnes de 2nD de Can Prunell per la bona feina feta en el Projecte de la Unitat 1 com a  mostra d’un treball exemplar. Així doncs, aquest projecte (un vídeo on els alumnes parlaven i presentaven el nostre centre i la nostra ciutat i parlaven del què representa per a ells formar part de GLOBAL SCHOLARS) ha estat escollit d’entre tots els projectes presentats arreu del món per a GLOBAL SCHOLARS com a mostra del treball que es du a terme en aquest projecte. Es publicarà en la seva pàgina web, es mostrarà en presentacions que aquesta organització realitzi i es publicarà en premsa. Moltes felicitats nois i noies per la bona feina feta!!!