PEGAMIL: Enganxa de canto i de perfil!!

Aquest any els alumnes d’Arts escèniques de 4t d’ESO van presentar l’obra del Pegamil en el festival de Nadal de l’institut.

Durant el mes d’octubre vam llegir dues obres més i els alumnes vam acabar escollint el Pegamil perquè era la que tenia un argument més còmic. Un cop feta l’elecció de l’obra, es va fer el repartiment dels personatges i vam començar els assajos.

A l’inici de l’obra vam introduir una coreografia que va muntar una companya del grup, la Nora. Quinze dies abans vam començar a organitzar l’attrezo i, finalment, el dilluns 14 de desembre vam representar-la davant de les famílies, el professorat i els alumnes del centre a l’auditori de Girona.

Sempre fa molt de respecte posar-se a actuar davant d’un públic tan nombrós, però sabem que fer Arts escèniques vol dir superar aquest moment inicial de pànic. Posem un peu a l’escenari i… a actuar!!

Redactora: Aina Manyé