El Festival de Nadal

El dia 17 de desembre, totes les classes de l’institut Ermessenda, tant de l’edifici Cartanyà com de Can Prunell, vàrem participar en el festival de Nadal que se celebra cada any. Cada grup de 1r d’ESO va preparar una coreografia diferent amb música i vestuari nadalenc.

Per la seva banda, els alumnes de 2n d’ESO també havien preparat diferents coreografies i van interpretar algunes cançons amb veus i instruments. Aquest any, els alumnes de tercer tenien un paper especial en el festival: a més d’haver preparat una coreografia, també ajudaven en l’organització, muntaven i desmuntaven el decorat de l’escenari després de l’actuació de cada grup, i feien les presentacions durant l’acte. Finalment, els alumnes de 4t d’ESO havien preparat una obra de teatre titulada: “El Pegamil”.

El festival que se celebrà a l’Auditori de Girona, començava a les 17:30h amb l’obra de teatre dels alumnes de 4t d’ESO que havien preparat al llarg del trimestre, i acabava a les 19:30h amb la projecció de diapositives de les fotos de grups d’aquest curs.

Aquest festival és un dels millors records que els alumnes del centre guardarem en el futur.

Ohan Gimeno

4t A ESO