CONCURS “JÓVENES TALENTOS DE RELATO CORTO”

El 9 d’abril es va celebrar la 56a edició del concurs Jóvenes Talentos de Relato Corto patrocinat per l’empresa Coca-Cola. L’institut Ermessenda de Girona, després d’un llarg període de selecció i la posterior exposició dels treballs al centre, va presentar-hi quatre candidats: Hafsa Banane, Alèxia Fernández, Nataly Galindo i Nilo Torre.

La fase provincial es va celebrar a l’Aula Magna de l’Escola Politècnica Superior de la Udg, al Campus Montilivi. En un dia clar de primavera en què pares, professors i alumnes omplien les instal·lacions, l’acte va ser presentat per la inspectora Cati Batalla en substitució del cap  dels SSTT d’ensenyament, Josep Polanco.

Enguany, el tema que havien de desenvolupar no era l’habitual frase; com a novetat, els van obsequiar amb una petita caixa de música que havia de ser l’element inspirador de les seves creacions. Tan bon punt va començar la sessió, professors i, sobretot, pares ens vam retirar amb l’emoció de veure’ls asseguts en aquest magnífic espai, tot un tastet de què els depara el futur als que cerquen l’excel·lència.