1r PREMI AL CONCURS MOT

Aquest 2016 s’ha celebrat la primera edició del concurs de narrativa MOT per a joves de 6 a 15 anys. La temàtica del certamen era Vides escrites, escriure vides, i els noies i noies havien de redactar una petita autobiografía explicant les seves vivències o la biografia d’una persona important a la seva vida.

Entre els escrits dels estudiants de 2n d’ESO, les narracions de tres alumnes: Nataly Galindo, Andrea Gildau i Agnès Marco van ser seleccionades per participar al concurs.

El dia 22 d’abril, data del lliurament de premis, vam assistir a la biblioteca Carles Rahola i ens vam endur una gran sorpresa: Nataly Galindo, alumna de 2n d’ESO, havia obtingut el primer premi de la categoria C, per a alumnes de 12 a 14 anys. Moltes felicitats!

revista 010