CELEBREM DIJOUS GRAS

A la seu de Can Prunell, els alumnes de 4rt ESO de l’optativa d’arts escèniques van organitzar diverses activitats per amenitzar aquesta jornada. Es van fer les tres primeres hores de classe i tot seguit es va sortir al pati on l’alumnat va poder participar en alguns tallers com pintar cares, dibuixar en el nostre pòster de carnestoltes o fotografiar-se en un photocall.
Tot seguit va començar la Rua de carnestoltes, va consistir en un petit concurs de disfresses amb diferents categories i premis per les guanyadores i guanyadors. Es van premiar vuit alumnes, cadascun en una categoria diferent. A les categoria de disfressa individual vam poder gaudir de la companyia del nostre Tommy Shelby, en les parelles es va considerar premiar-ne dues, uns crancs molt divertits i els Dupond Dupont. Per acabar tres simpàtics vellets van ser els darrers premiats. Us deixem unes fotografies perquè veieu la qualitat dels participants. Per acabar aquesta celebració, es van realitzar diferents tallers temàtics en el mateix centre o en instal·lacions esportives de l’entorn com ara jocs de taula, tennis, zumba, aquagym i d’altres.