LA CORDA, UNA PETITA OBRA DE TEATRE DINS L’AULA

Els alumnes de l’optativa d’Arts escèniques de 4t d’ESO es van trobar una sorpresa quan van entrar a classe el passat dilluns 16 d’octubre. L’actor Oriol Casals va entrar a l’aula i va començar a interpretar un monòleg sense que els alumnes sabessin que es tractava d’una actuació. Després d’uns minuts d’incertesa, van descobrir que estaven participant en una activitat teatral, La Corda, dins el projecte d’A TEMPO, arts i formació.

Un sol actor, un bon tema i un bon monòleg. La proposta teatral i educativa ens convidava a reflexionar i debatre sobre l’amor romàntic com a ideal de l’amor i les seves conseqüències; la gelosia i el control de la parella com a formes de violència,… El debat que es va generar després de veure aquesta obra de petit format va ser molt interessant. Quan es va acabar la classe els alumnes encara tenien moltes ganes de seguir-ne parlant.

Els va agradar especialment l’actuació d’Oriol Casals i la proximitat amb l’actor.