L’ESBARJO A LA BIBLIOTECA

Ens complau poder informar-vos que la biblioteca del nostre centre ja es troba en ple funcionament (si bé roman oberta des del 30 de setembre). Ara els alumnes i les alumnes en podreu fer ús cada dia a l’hora del pati. Hi trobareu un ampli ventall de publicacions: llibres de coneixements sobre diverses matèries, llibres de ficció, de lectura fàcil, còmics, llibres en anglès, revistes de viatges, etc. També disposareu d’una zona per fer deures i de 6 ordinadors per poder realitzar les tasques que requereixin un suport informàtic.

A més, podreu gaudir de la zona equipada amb 3 pubs, una catifa, llum d’ambient i un revister amb revistes de viatges com ara el National Geographic, juvenils,… Un lloc on podreu llegir còmodament alguna de les publicacions que es troben a la biblioteca, o qualsevol altra lectura que desitgeu.