Volem continuïtat, volem Batxillerat!

Perilla la continuïtat dels estudis a l’Institut 9 de Santa Coloma de Gramenet, un centre de màxima complexitat, que malgrat les diferents adversitats amb les quals ens hem trobat des dels nostres inicis, sempre hem ofert un bon projecte educatiu i innovador: participant en els programes pioners STEAM i Avancem, treballant per projectes i de manera competencial, teixint vincles i col·laborant amb l’entorn de la ciutat, amb voluntat de ser un centre obert i que s’ha guanyat el reconeixement de la comunitat local i educativa.

Malgrat la petició de l’equip directiu, el claustre, les famílies i el Consell Escolar Municipal i sabent que diferents autoritats han reconegut el bon projecte que oferim, encara no sabem si el proper curs el nostre alumnat podrà seguir estudiant al centre, atès que no ens acaben de garantir l’oferta d’educació postobligatòria al nostre institut.

Se’ns va dir que seríem un centre 3-2, amb 3 línies d’ESO i 2 de batxillerat i sempre hem treballat amb aquesta idea. Volem que el nostre alumnat, d’un centre de màxima complexitat, tingui les mateixes oportunitats que els/les alumnes dels altres instituts de la ciutat.

VOLEM CONTINUÏTAT, VOLEM BATXILLERAT!

Si doneu suport a la causa, compartiu aquesta informació a les vostres xarxes socials.

1. Anna Suarez

Sembla mentida , a les alçades que estem, que encara no tinguem resposta positiva! Sempre hem estat patint les conseqüències de la burocràcia institucional, aguantant excuses absurdes per part d’uns i altres. Resultats: començaments de classe precaris, en espais provisionals i professors fent de muntadors a corre-cuita. Això no són maneres. La nostra juventud ja ho té prou difícil. No els hi poseu més problemes. Endavant Institut 9!