PRE-INSCRIPCIÓ

Pre-inscripció curs 2019-20

Presentació de sol·licituds: del 29 de març al 9 d’abril de 2019

A l’Escola Ferran de Sagarra de 8:00 a 13:00 cada matí i de 15:00 a 17:00 de dilluns a dijous.

El codi del nostre centre és: 08075074

TOTA LA INFORMACIÓ:

Clicant sobre el següent enllaç podreu veure la PRESENTACIÓ de l’INSTITUT 9 de Santa Coloma de Gramenet. Aquí definim el nostre projecte educatiu i els nostres trets diferencials.

També us animem a mirar la presentació en format vídeo: PORTES OBERTES 2019-20

CARNAVAL 2019

Volem felicitar a totes les alumnes i els alumnes que van participar de la 1a edició de GOT TALENT de l’Institut 9 de Santa Coloma de Gramenet. Vam poder gaudir d’actuacions de tota mena: màgia, balls, poesia, tocs de pilota, acudits, gags humorístics, acrobàcies… Els… Llegeix més»

Pla de Convivència

L’Institut9 no té aula de guàrdia. Resolem els conflictes mitjançant la Comissió de Convivència formada per alumnes i professors. Els professors jubilats són una font d’inspiració.
Si vols saber més mira’t aquest enllaç sobre el PLA DE CONVIVÈNCIA del centre.

Celebració Carnestoltes 2019

La setmana del 25 de febrer a l’1 de març celebrem el Carnaval a l’Institut9
Ordres del Sr. Carnestoltes del centre
DILLUNS: El Sr. Carnestoltes diu que “unes ulleres ORIGINALS (no de sol, sinó de festa de Carnaval) has de portar”.
DIMARTS: “Dimarts us aixecareu i… Llegeix més»

Taller RCP

Divendres 1 de febrer els nostres alumnes van fer un taller de Reanimació cardiopulmonar. Van estar atents a la teoria i desprès van fer pràctiques en petit grup.
Us deixem L’ENLLAÇ a les fotos del taller.

Badalona, emprèn amb els joves

Divendres 16 de novembre ens van convidar a la jornada “Badalona, emprèn amb els joves”. Els nostres alumnes van escoltar de primera mà experiències de joves emprenedors i van poder gaudir d’un cooking show al final del matí.
Us deixem algunes fotos d’aquest dia.
Llegeix més»