TEMPS DE CONFINAMENT!

eSTIMADES families,

Semblava impossible però, finalment, la pandèmia també ha afectat al bon funcionament de l’Institut9. Com ja sabeu molts i moltes de vosaltres, tenim algun grup confinat i la preocupació pel benestar del nostre alumnat és la nostra primera prioritat.

Així doncs, tenim un pla d’acció per fer més amena i dinàmica aquesta situació en la qual ens trobem. Amb l’objectiu que els vostres fills i filles es vegin el menys afectats possible, tant pel que fa a les classes lectives com per la seva organització, els hi hem passat un horari lectiu virtual que els ajudarà, i molt, a seguir amb total “normalitat” la seva carrera acadèmica.

Recomanacions i bon funcionament metodològic

Com es fan les videoconferències?

Molts ànims a tot l’alumnat i les famílies!

(No hay mal que cien años dure)