SETMANA SOLIDÀRIA

Benvolgudes famílies,

Aquesta setmana seguim amb més activitats pel nostra alumnat. Avui, els alumnes de 3r d’ESO, han pogut gaudir d’una experiència emmarcada dins la Setmana Solidària. Reflexionar sobre l’aigua i moltes més qüestions com el capitalisme, la solidaritat, el cooperativisme, etc… han estat categories de pes per formular-nos preguntes del món on vivim.

Què hi ha darrera d’un got d’aigua?

És una obra teatral juvenil representada de la mà de la XIXA TEATRE que ens planteja i ens qüestiona tot un sistema social que es podria desmuntar en qualsevol moment, o no. Tot dependrà de les idees, decisions i accions que prenguem al llarg de la vida.

Si cliqueu a la foto, podreu gaudir, com nosaltres, d’aquest dia tant solidari i reflexiu.