SUPER IMPORTANT! QUÈ HEU DE SABER?

Estimades famílies,

Volem compartir amb tots vosaltres dues notícies que són de gran importància. La primera fa referència a l’horari d’entrada a l’Institut 9 dels vostres fills i filles el primer dia lectiu d’aquest curs 2020-21, i la segona, a la convocatòria de la l’Assamblea de AFA del nostre institut.

Així doncs, perquè no hi hagi cap mena de dubte, l’horari d’entrada dels vostres fills i filles el proper dia 14 de setembre de 2020 serà el següent:

• L’alumnat de 1r d’ESO entraran, per la porta principal, a les 9:00h i sortiran a les 11:00h.
  • L’alumnat de 2n d’ESO entraran, per la porta principal, a les 11:15h. i sortiran a les 12:15h.
  • L’alumnat de 3r d’ESO entraran, per la porta principal, a les 12:30h. i sortiran a les 13:30h.

Aquestes indicacions són, només, pel primer dia lectiu. A partir del següent dia, tot l’alumnat s’assabentarà de l’horari que li pertoca mitjançant les activitats que es duran a terme la primera setmana de curs.

En segon lloc, us deixem l’enllaç de la CONVOCATÒRIA DE L’ASSAMBLEA DE L’AFA del nostre institut.

CONVOCATÒRIA DE L’ASSAMBLEA DE L’AFA

Us convidem a que li doneu un cop d’ull i podeu participar de l’Assamblea, ja que creiem que és important que totes les institucions que formen part de la nostra comunitat educativa són importants. Dins aquest document de convocatòria hi trobareu l’enllaç que us porta directament a la reunió telemàtica de la mateix i que es realitzarà el proper dia 15 de setembre a les 19:00h de la tarda.

Esperem que comenceu el curs amb moltes ganes i il·lusió igual que estem fent tot l’equip de l’Institut 9 preparant i habilitant tots els espais per a la comoditat i seguretat dels vostres fills i filles.