PLA ORGANITZATIU DEL NOSTRE INSTITUT!

Estimades famílies,

Des de l’Institut 9 no volem que us quedi cap mena de dubte referent al funcionament del nostre PLA ORGANITZATIU DE CENTRE d’aquest any, segons la normativa COVID-19. És per això, que us el volem exposar mitjançant el següent enllaç:

1. PLA ORGANITZATIU INSTITUT 9 Curs 2020-21

Amb aquest, volem transmetre un missatge de serenitat i coherència vers totes les indicacions canviants que es van succeint des del Departament de Salut i Educació de la Generalitat de Catalunya. L’Institut 9 farà tot el que estigui al seu abast per tal de dur a terme el millor desenvolupament acadèmic possible pels vostres fills i filles.

A més a més, també us volem facilitat l’enllaç al document de la “Declaració responsable per a les famílies d’alumnes d’educació secundària obligatòria, batxillerat i cicles formatius (per a alumnes menors de 18 anys)” que es vol enfocar, amb els seus diferents indicadors/preguntes, en la detecció de la simptomatologia COVID-19 per una posterior prevenció vers el contagi.

2. DECLARACIÓ RESPONSABLE.

Sabem que és una època molt diferent i atípica a la que estem acostumats a viure, però també sabem que això passarà, i esperem que molt aviat. Així doncs, mentrestant, us llancem un missatge de positivitat i molta força per iniciar el curs nou amb molta il·lusió i motivació.

Fins molt aviat!