I CONCURS INVENTEM UN JOC

Des de fa unes setmanes l’institut ha posat en marxa la iniciativa de dinamitzar l’estona de pati amb diversos jocs més enllà del futbol, que sovint monopolitza els espais de lleure.

Des de l’AFA també se sumen a aquesta iniciativa organitzant el I Concurs Inventem un Joc, que convida l’alumnat a inventar i presentar un joc per al pati.

Concurs Inventem un Joc

BASES DEL CONCURS «INVENTEM UN JOC»

1. Dinàmica del concurs:

En grups d’entre 3 i 5 alumnes, els concursants han d’inventar un joc que es pugui desenvolupar durant l’hora del pati. El joc s’ha d’explicar en un escrit i ha d’anar acompanyat d’un vídeo d’exemple, on es pugui veure com és el joc. Pot ser totalment inventat o una adaptació d’algun joc. Es valorarà que sigui original i obert a tothom.

2. Participants:

Pot participar tot l’alumnat de l’Institut 9. Per a qualsevol dubte en el desenvolupament del joc, poden rebre el suport del professorat i la integradora del centre.

3. Nombre de jocs:

Cada grup pot entregar un màxim de dos jocs.

4. Data límit d’admissió i lloc de presentació:

Els jocs s’han d’enviar per mail, entre el 8 i el 10 desembre del 2021 a: denouacasa@gmail.com. A l’assumpte s’ha d’indicar “Concurs Joc de pati 2021”.

Al cos del correu, ha de constar:

• Explicació del joc en un document de text, amb títol.
• Vídeo amb un exemple de com es desenvoluparia el joc.
• Nom i cognoms dels membres del grup.

5. Jurat:

Es designarà oportunament i estarà format per tres persones. Hi actuarà com a secretari un membre de l’AFA. El veredicte del jurat serà inapel·lable.

6. Veredicte:

El resultat es farà públic el 14 de desembre de 2021.

7. Premi:

El grup guanyador tindrà una invitació per a una sessió d’Escape Room a la sala del c/Baró de Santa Coloma de Gramenet.

8. Acceptació de les bases:

L’acceptació de les bases pressuposa l’acceptació de la incorporació de les dades personals a un fitxer, les quals només s’utilitzaran per fer difusió d’aquest concurs o d’altres actes organitzats per l’AFA de l’Institut 9 (Llei orgànica 15/1999,
de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal).