FESTHIVERN: “Un dia qualsevol al 9”

El musical de l’institut 9

Encetem el nou trimestre fent una vista enrere per recordar el gran dia del Festhivern i amb els millors desitjos per aquest nou any que hem començat.

El 20 de desembre vam acomiadar el 1r trimestre amb un musical al Teatre Sagarra de Santa Coloma: “Un dia qualsevol al 9“, on l’alumnat de l’ESO va participar de manera voluntària en un seguit d’actuacions relacionades amb el nostre dia a dia al centre. A més, no tan sols van actuar els i les alumnes de l’institut, sinó que el professorat va col·laborar amb la posta en escena i van preparar també un gag per posar el punt i final a l’espectacle.

Vam tenir la gran sort de comptar amb les instal·lacions del Teatre Sagarra de la ciutat, i vam poder acollir a familiars i amics per veure l’espectacle. El teatre es va omplir de gom a gom! I per descomptat que el nostre alumnat va fer una actuació de pel·lícula. Enhorabona a tots i totes els que vau participar! Aquí us deixem l’enllaç al nostre Instagram per veure un resum del festival: Festhivern: “Un dia qualsevol al 9”.

També us volem deixar al nostre canal de Youtube el vídeo sencer de les actuacions del musical: vídeo sencer Musical Institut 9.

Gràcies de nou a tothom que va participar i que va donar suport a aquest esdeveniment. Desitgem que aquestes festes hagin passat en companyia dels que més us estimeu i comencem amb empenta el nou any i el nou trimestre que ens espera!!