Activitats de l’aula d’acollida

En aquest curs 20/21 l’aula d’acollida ha estat treballant sobre la ciutat de Santa Coloma. S’han fet diferents sortides per conèixer serveis i centres que són d’interès pels joves de la ciutat i que l’alumnat nouvingut no coneixia.

Aquest darrer trimestre, hem treballat una mica més enllà endinsant-nos en la història de la nostra ciutat a partir de la descoberta de la família Sagarra. Juntament amb els recursos que ofereix el Museu Torre Balldovina, hem aconseguit conèixer més la nostra ciutat i saber la seva importància a la història.

Aquest és un fotoreportatge fet per ells! Esperem que us agradi!

Dia Internacional de la Llengua Materna (21 de febrer)

Durant el mes de febrer l’alumnat va treballar aquesta diada que es commemora el 21 de febrer de cada any. Des de l’aula d’acollida i amb la col·laboració dels/les delegats/des de solidaritat i juntament amb el professorat es va proposar aquesta activitat de reflexió. Un treball excel·lent per promoure l’ús de les llengües i treballar amb respecte i tolerància amb el nostre entorn i patrimoni cultural.

Us deixem el vídeo que ha fet l’alumnat de l’Aula d’Acollida per aquesta jornada. Molt bona feina!