Concurs d’il·lustració “De nou a casa”

Durant aquest confinament, l’AFA de l’institut ha anat proposant algunes activitats complementàries per l’alumnat.
La primera va ser un concurs literari per Sant Jordi “De nou a casa”. I la segona proposta va ser un concurs d’il·lustració.

Aquest segons concurs partia de les creacions que havien realitzat els alumnes per Sant Jordi. L’objectiu era plasmar el millor possible el que havien narrat altres companys.

La participació al concurs era voluntària, però així i tot, va ser força alta. Així ens agrada! Enhorabona a tots/es!
D’entre tots els/les participants, les il·lustracions més valorades van ser les de:

1. Iván Falcón pel relat d’aventures: “Osos y yo”.
2. Mikel Piñero pel relat d’intriga: “Tresors familiars”.
3. I Aleix Arnalte pel relat personal: “Mi mejor amigo”.

Finalment, el jurat va decidir que el guanyador era Iván Falcón, ja que el seu dibuix introduïa més dificultat tècnica en la seva il·lustració. I ha pogut dissenyar la portada del recull que publicarà l’editorial de l’Institut9.

Al setembre, es donarà el premi a tots els finalistes del concurs que són:
Guanyador: dues entrades de cinema + un còmic
Finalistes: un còmic per cadascú