Celebrem el Castaween!

El Castaween d’enguany ha estat impressionant! L’alumnat de 4t amb l’ajuda del seu equip de professors ha fet una feinada admirable perquè puguem celebrar un Castaween espectacular. Ens han preparat un túnel del terror inspirat en el Circ amb tota mena de personatges esfereïdors i unes paradetes de crepes, crispetes, llaminadures i castanyes (no hi podien faltar!) per fer-nos passar la por. A més, també hi havia l’opció de participar en un taller de malabars i maquillatge!

Els decorats tan treballats i ben pintats que s’han fet pel Circ del Terror són una bona mostra del treball en equip entre alumnat i professorat.

Parades menjar Castaween

No us podem ensenyar les castanyes, crispetes i creps perquè no en va quedar ni rastre, però també hem d’aplaudir molt els cuiners, que van estar tres hores llargues al peu dels fogons sense un minut de descans.

Acomiadem la gran festa de la tardor a l’institut amb un vídeo magnífic editat per la Júlia Serrano, a qui li estem molt agraïts.  Si teniu ganes de passar una mica més de por, en aquest enllaç podeu veure més imatges.