Benvinguda i inici del curs 2022-2023!

El passat 7 de setembre engegàvem motors i obríem les portes del 9. Comencem un curs ple de noves aventures, nous aprenentatges i sobretot carregat de molta il·lusió i energia. Aquest any, tornem a créixer, no únicament s’ha incorporat l’alumnat nou de 1r d’ESO, sinó que també ens estrenem amb un nou grup de 1r de Batxillerat i alhora un grup de professorat de diferents matèries.

Un any més iniciem el curs amb una gran festa per compartir amb tots/es!

COMENCEM!

Ara que ja portem unes setmanes de curs, volem fer un recull de l’acollida de l’alumnat la primera setmana de curs. Aquesta ha estat diversa, dedicada a conèixer els companys/es a través d’activitats de cohesió de grup i realitzant una sortida grupal per cada nivell.

Aquests dies hem deixat pas a descobrir, conèixer, crear, fer vincles… i un munt de coses més.

Rebuda de l’alumnat de 1r d’ESO

Els primers dies l’alumnat de 1r d’ESO va poder gaudir d’activitats i dinàmiques de coneixença, així com d’una gimcana pel centre per poder conèixer una mica més l’institut9.

A més, dilluns 12 de setembre van fer ruta per la muntanya de Santa Coloma i acabar de conèixer a tots els nous companys i companyes que compartiran el nostre dia a dia durant el curs.

Una mica de sol i platja amb 2n d’ESO

Així com l’alumnat nou de 1r d’ESO va fer activitats de coneixença, els grups de 2n d’ESO van anar divendres 9 de setembre a la platja de Badalona a fer jocs cooperatius i tornar a retrobar-se amb els companys i les companyes de l’any passat.

Visita al Museu del Disseny amb 3r d’ESO

A més de totes les activitats dutes a terme a l’aula per conèixer al seu nou grup classe, l’alumnat de 3r ha gaudit del Museu del Disseny, allà han pogut veure diferents col·leccions d’objectes on es presentava la seva creació, producció i el seu ús i evolució en els temps i en la societat.

Ha estat una sortida molt interessant amb la que hem pogut saber una mica més de tot allò que es relaciona amb l’art.

El Parlament i el Parc de la Ciutadella amb 4t d’ESO

Aquest curs, l’últim grup de l’ESO ha acabat la setmana fent una visita al Parlament de Catalunya, han pogut conèixer la cambra dels diputats, i es van interessar per saber com funcionen els actes que es realitzen allà i com es distribueixen a la sala els diferents diputats dels diferents partits polítics que avui dia ens representen.

Aquest dia no acaba aquí, ja que, també van poder passejar pel Parc de la Ciutadella, i gaudir d’un matí al llac, sent ells/es els capitans de les barques.

Ruta modernista pel Passeig de Gràcia amb 1r de Batxillerat

Finalment, l’alumnat de 1r de batxillerat va fer una ruta per Barcelona, una sortida relacionada amb l’arquitectura modernista on van poder gaudir de la ciutat i conèixer una mica més la seva història.

Esperem que després d’aquest bon inici, l’alumnat agafi forces per poder donar el màxim!!

Comencem!!

1. Vanesa

Hola,cada año los profesores haceis que nuestros hijos el primer día tengan una buena bienvenida,os doy las gracias.