Televisió de Catalunya TV3

L’institut 9 col·labora amb diferents mitjans de comunicació i durant aquest curs 2022-2023 la Televisió de Catalunya (TV3) ha vingut a visitar-nos en diferents ocasions per parlar de temes d’actualitat i relacionats amb l’educació a Catalunya.

La primera col·laboració va ser de l’alumnat de 4t d’ESO durant el telenotícies vespre del dia de la infància. Us deixem l’enllaç de l’article per tenir més informació.  També us deixem l’enllaç al vídeo que va sortir a les notícies.

També ens han vingut a entrevistar per parlar de la situació de l’alumnat: les necessitats educatives especials i com treballem al nostre centre per atendre-les; així com la planificació que tenim per treballar la prevenció en salut mental arrel de l’augment dels casos sobre suïcidi en els i les adolescents que van sortint en el nostre entorn.