L’alumnat del 9 al TN Vespre

El diumenge 20 de novembre, amb motiu del Dia Mundial de la Infància, l’alumnat de 4t d’ESO de l’institut va estar amb l’equip de TV3 junt amb altres alumnes de diferents centres.

Un dels temes que es van tractar en el Telenotícies Vespre va ser sobre la inflació, fet d’actualitat que afecta també als joves. Aquest petit grup de 4t d’ESO va explicar com viuen aquesta pujada de preus i què fan per trobar possibles alternatives.

A més d’explicar aquest fenomen, la Clàudia Perich i l’Àlex Chamorro van editar la notícia amb l’equip de tv3. A continuació us deixem l’enllaç del vídeo que va sortir a la televisió i l’article redactat:

La inflació, l’enemiga de les butxaques més joves: “Cada cop podem fer menys coses”

Fem un especial agraïment als professionals de TV3 per comptar amb l’alumnat del nostre institut. A la vega també felicitem a aquest alumnat que va poder participar i col·laborar en un tema tant important i que afecta a tothom, siguem adults, joves o infants. És important donar veu a tots els col·lectius de la nostra societat per poder conviure en un entorn més enriquidor per tothom.