Xerrada: Programa Salut i Escola

Dimecres 6 d’abril de 2016 a les 19’30 hores

Benvolgudes famīlies:

L’AMPA de l’Institut Joaquín Bau, us informa que el proper dimecres 6 d’abril a les 19’30 hores, Sabina Artero infermera referent al nostre institut del programa Salut i Escola impulsat pels Departaments de Salut i Educació de la Generalitat de Catalunya, realitzarå una xerrada informativa adreçada als pares, mares i profesorat sobre l’esmentat programa i les accions que es porten a terme al centre, adreçades als nostres fills/es.Amb aquest programa es pretén apropar els serveis de salut als centres docents i als adolescents, per facilitar:
  • La promoció d’actituds i hàbits de vida saludable.
  • Reduir els comportaments que poden afectar negativament la salut.
  • Detecció precoç de problemes de salut.
Una altra finalitat d’aquest programa és atendre amb confidencialitat els joves que vulguen consultar temes de salut que els preocupen, com la salut afectiva-sexual, la salut mental, el consum de drogues, alcohol i tabac i la salut alimentària.

Lloc: Biblioteca del centre.

Esteu tots/es convidats/es, us animem a assistir.

La Junta de l’AMPA