Visita de l’exalumna Cinta Conesa, estudiant de disseny a la UB

Cinta Conesa, estudiant de disseny de la Universitat de Barcelona, i exalumna del batxillerat artístic del nostre centre, va impartir una xerrada molt didàctica a l’hora de tutoria per a l’alumnat de 2n de Batxillerat F, l’escènic, el passat dilluns 6 de febrer. Va fer-los cinc cèntims de les seues inquietuds artístiques, així com del model de carrera universitària que està seguint. A part d’explicar-los el currículum acadèmic, va entrar en detalls molt interessants respecte a algunes de les assignatures.

Va fer un repàs de la seua pròpia evolució personal, atès que havia tingut problemes acadèmics amb l’assignatura de Dibuix tècnic mentre que avui dia se’n surt prou bé amb projectes de disseny força evolucionats. Va demanar-los atenció a l’assignatura de Cultura audiovisual, ja que aquest aprenentatge els pot ser molt útil en propers estudis.

Sobretot, va remarcar que cursava una carrera molt pràctic, amb molt de treball de camp fora l’aula, així com la relació amb diverses empreses interessades amb projectes de disseny.

Seguidament, el nostre alumnat li va fer saber les inquietuds personals en àmbits diversos.