TEATRE!!!!!!! Vine al BAU!!!!!

Dilluns 23 a la tarda (8:30; Sala d’Actes)
MEMORIES!!!!! Obra en anglès representada pels alumnes de 1r de Batxillerat de les ARTS ESCÈNIQUES!!!!!

teatre_manolita

Benvolguts tots i totes!

Els alumnes de 1r de Batxillerat de les Arts Escèniques us volem invitar a la representació de l’obra en anglès: MEMORIES!!!! Aquesta representació la fem per als nostres pares i amics i volem aprofitar per invitar-vos a tots vosaltres. D’aquesta manera ens sentirem com a casa!!!! Ens fa molta ill.lusió la vostra assitència i esperem que passeu uns moments ben agradables… L’obra serà aquest dilluns 23, a la tarda, a les 8:30, a la sala d’actes de l’institut.

Us esperem!!!!
ELS ALUMNES DE 1r DE BAT. ESCÈNIC.