Situacions quotidianes – Optativa Alemany

Els alumnes de l’assignatura de llengua alemanya de 4t d’ESO han elaborat dos vídeos amb diàlegs en situacions quotidianes en un restaurant o en un hotel. Formen part del treball que estan realitzant amb vocabulari, diàlegs, enregistraments, etc, relacionats en l’àmbit del menjar i de la restauració. És una pràctica molt bona, mitjançant la qual es memoritzen un seguit de frases habituals en la vida quotidiana.
L’assignatura d’alemany s’imparteix en llengua anglesa, amb la qual cosa l’alumnat rep la comparació lingüística amb una llengua propera i de característiques semblants, en ser parles germàniques.