Programació d’activitats extraescolars curs 2016/2017

extraescolars

Com cada curs, la direcció del centre i l’AMPA posa a disposició de l’alumnat de l’Institut les següents activitats extraescolars.
Si els vostres fills estan interessats en alguna d’elles, empleneu el PDF adjunt amb tota la informació i la butlleta d’inscripció, indicant les activitats que volen fer, i ens la feu arribar per mail aampa@iesbau.net o deixant-la a la Consergeria del Centre.

Detalls de la inscripció:
Termini d’inscripció fins al 20 d’Octubre.

• El començament de les activitats serà a partir de l’1 de novembre i estarà supeditat al nombre d’inscrits (en cas de anular alguna activitat s’avisarà per correu o telèfon a l’alumnat inscrit).
  • El preu de cada activitat és de 18 € /mes, amb pagament a inici de mes directament al professor/a.
  • Cal ser soci de l’AMPA.

Llistat d’activitats programades:

• MATEMÀTIQUES: Jéssica Tomàs. Dimarts, a les 16 h
  • FÍSICA/QUÍMICA: Pilar Maureso Dimarts, a les 17 h
  • CATALÀ/CASTELLÀ: Rosa Alegre Dimarts, a les 18 h
  • FRANCÈS: Alicia Lores. Dilluns B1 i dimecres B2, a les 18,30 h
  • ANGLÈS/ALEMANY (a partir de l’1 desembre): Cinta Buera. Horari per determinar

La Junta de l’AMPA de l’Institut Joaquin Bau
Arxius adjunts

Adobe Acrobat Document graella extraescolars 16- (pdf 111 Kb)