L’Institut Joaquín Bau forma part del programa Escola Nova 21

Entre els onze centres ebrencs, d’entre els 456 de tota Catalunya, que formen part del programa Escola Nova 21, hi ha el nostre institut com a centre de referència per desenvolupar aquest programa en l’educació secundària.

El programa Escola Nova 21 proposa catalitzar les iniciatives de canvi educatiu existents, de la mà dels centres educatius que han estat liderant processos innovadors, basant-se en el convenciment que l’educació millora a través de la col·laboració, l’intercanvi i l’aprenentatge mutu entre alumnes, mestres, escoles i societats.

El programa tindrà una durada de 3 anys i preveu que generi un ecosistema educatiu avançat que creixi i ajudi a canviar el conjunt del sistema, de manera que contribueixi al canvi educatiu que reclama la societat.

Podeu trobar més informació a: escolanova21.cat