PREMI FEDERICO MAYOR ZARAGOZA

Els alumnes Estel Bestratén, Pau Forcadell i Aqib Chaudhry del 1 batxillerat C (BI) han rebut el segon premi en la categoria de Batxillerat en el XIV premi Federico Mayor Zaragoza. El treball consistia en la creació d’un vídeo sobre sostenibilitat i consum responsable per conscienciar als ciutadans del canvi climàtic.

La participació en aquest concurs és tota una experiència que forma part de l’assignatura CAS (dins de la modalitat de Batxillerat Internacional), on els alumnes desenvolupen diferents experiències en els àmbits de la Creativitat, l’Activitat i el Servei. En aquest cas, s’abordaven dues de les àrees d’aquest element curricular: la Creativitat (creació i edició del vídeo) i el Servei (l’associació amics i amigues de UNESCO – Tortosa divulgarà el vídeo de conscienciació).

ENHORABONA!