Pau Forcadell i Pau Antolí premiats al Concurs de Fotografia Matemàtica

L’APMCM (Associació de Professors de Matemàtiques de les Comarques Meridionals) enguany va convocar el III Concurs de Fotografia. Aquest concurs té l’objectiu de fomentar l’activitat didàctica de Fotografia Matemàtica, com a forma d’aprendre a descobrir conceptes i objectes matemàtics del nostre voltant. El jurat valora tant la qualitat de la imatge com el contingut matemàtic a què faci referència el títol.

El nostre centre ha participat en les tres categories possibles enviant les fotografies guanyadores del concurs intern organitzat  per Sant Jordi. Dues de les tres imatges han estat premiades.

La fotografia de Pau Antolí ha obtingut el 2n premi en la categoria de 1r i 2n d’ESO. La imatge es titula “La lentitud de l’espiral”:

En la categoria de Batxillerat i Cicles Formatius Pau Forcadell, alumne de 1r de Batxillerat, ha obtingut el 1r premi amb la fotografia “Derivat de la llet”:

Enhorabona als premiats i a tot l’alumnat que ha participat al concurs.

Teniu més informació al web del concurs: Concurs de Fotografia APMCM