Microprojecte de disseny d’interiors, un canvi d’imatge per a l’Escola d’Hoteleria Dertosa

Avui s’ha donat el tret de sortida d’un microprojecte col·laboratiu entre el Cicle de Grau Superior i el Batxillerat Artístic. En primer lloc, l’alumnat de disseny ha visitat els espais de l’Escola d’Hoteleria, acompanyats per Gemma Unió (professora de Disseny) i Rosa Almuni (Cap d’estudis de Cicles Formatius) on, juntament amb l’alumnat de cicles, han avaluat les possibilitats de l’espai en aspectes com la distribució del mobiliari, la il·luminació, la decoració i altres punts relacionats amb el servei que presta l’espai actualment. En segon lloc, l’alumnat ha assistit a la conferència ‘ 7 claus per crear un establiment comercial d’èxit ‘ a càrrec d’Ivan Gas, arquitecte i professor del centre.

Aquesta jornada és el preludi d’un seguit d’accions que conduiran l’alumnat a dissenyar una sèrie de propostes per a la recerca i detecció d’oportunitats de l’espai, aportant tot un segui d’idees per a la renovació de la imatge de l’escola d’Hoteleria. (Un treball col·laboratiu que s’implementarà durant el tercer trimestre i que representarà un repte per a l’alumnat de les dues formacions).