Lliurament de les certificacions dels nivells dels exàmens de Cambridge University

Dimarts 3 d’octubre, a les 19 hores i al Saló d’actes del nostre centre, va tindre lloc l’acte de lliurament de les certificacions de Cambridge University, corresponents als nivells A2, B1 i B2. Estava destinat als alumnes que van certificar a la convocatòria per a escoles del mes de juny del curs passat. La directora de l’institut, Francina Prades, i l’anterior coordinadora de les classes Cambridge al centre, Teresa Vidal, van ser les encarregades de lliurar als alumnes assistents del diploma pertinent. Cal felicitar tot l’alumnat que es matricula en aquest tipus d’exàmens que, de ben segur, els poden obrir moltes portes acadèmiques i laborals en un futur no gaire llunyà.

Tant la directora com l’excoordinadora van fer cinc cèntims a les nombroses famílies assistents del format que es dona a la preparació Cambridge al nostre centre. L’alumnat de 1r i 2n d’ESO es preparen per al nivell A2, el KEY Key English test; els de 3r i 4t d’ESO per al B1, el PET Preliminary English test; mentre que als alumnes dels dos cursos de batxillerat se’ls fa la preparació per al B2, el First Certificate.
En la sessió informativa destinada a les famílies, es va remarcar que des del centre volem ser ambiciosos i exigents, ja que ens marquem com a fita que la major part de l’alumnat pugui acabar el batxillerat amb la titulació corresponent al B2 del marc europeu d’ensenyament de llengües estrangeres. La professora Julie, directora d’una acadèmia d’idiomes a l’Ametlla de mar, com a responsable dels exàmens esmentats a Terres de l’Ebre, va anar explicant el format dels exàmens, les necessitats quant a la seua preparació, el model didàctic i educatiu que ofereixen, així com va encoratjar tots els alumnes assistents a matricular-s’hi per tal d’aconseguir el nivell requerit. Aquestes titulacions són acceptades per totes les universitats dels països de la Unió Europea.

s