L’institut Joaquim Bau reuneix els escriptors de l’Ebre per Sant Jordi

Divendres 22 d’abril es va celebrar la tercera edició del dinar d’escriptors a l’escola de cuina del centre. Una quarantena d’escriptors van gaudir d’autèntiques delicatessen. Cal felicitar el professorat de cuina per la seua magnífica tasca, i els joves estudiants del cicle de sala que van tenir un comportament veritablement exquisit, fet que dóna una imatge magnífica del centre. Entre els participants hi havia dos escriptors guardonats amb la Creu de Sant Jordi: Manuel Pérez Bonfill i Joan Beltran. També eren presents difusores del fet literari i grans noms de les nostres lletres i del món artístic com: Vicent Pellicer, Francesca Aliern, Jesús M. Tibau, Cinta Arasa, Ignasi Blanch, Manel Ollé, Joan Panisello, Cinta Sabaté, Enric Querol, Sílvia Panisello, Xell Aixarch, Irene Prades. El professor Emigdi Subirats va recitar un poema de Manuel Pérez Bonfill, acompanyat al violí per l’alumna Àngels Espiell, la qual ens va delectar amb una actuació al violí en solitari igualment.
Emigdi Subirats