L’alumne Pablo Moreno, guanyador del XIV Concurs de traducció alemany català de la UPF. L’alumna Núria Mas, finalista.

L’alumne Pablo Moreno Julián, de 4t ESO C, ha estat el guanyador del XIV Concurs de traducció alemany-català en la modalitat d’ESO, que organitza la Universitat Pompeu Fabra. Hi ha hagut dos fases eliminatòries, en les quals els alumnes de tots els centres de Catalunya han hagut de traduir dos textos, el resultat dels quals fos entenedor i fidel al text original a la vegada.

El lliurament de premis va tenir lloc divendres 24 de maig al campus Poble nou de la UPF. Des de l’organització (conjunta del Departament de Filologia de la UPF i el Goethe Institut) es va destacar l’altíssim participació, amb més de 2000 candidats, a la vegada que varen felicitar tots els finalistes per la bona qualitat de les seues traduccions.

L’alumna Núria Mas, de 1r de batxillerat A, va resultar finalista de la modalitat de batxillerat. És el primer cop que alumnes del nostre centre són premiats per llur bon quefer en llengua alemanya, fet que ens enorgulleix a tots.